Archos 101f Neon, Neon 101f Používateľská príručka

  • Dobrý deň! Prečítal som si sprievodcu pre tablet ARCHOS 101f Neon a som pripravený odpovedať na vaše otázky. Tento dokument obsahuje informácie o nastavení, základných funkciách, ako je používanie kamier, Wi-Fi a ďalších funkcií, a tiež riešenie niektorých bežných problémov. Neváhajte sa opýtať na čokoľvek!
  • Čo mám robiť, ak sa tablet zasekne?
    Tablet sa nezapne. Čo mám robiť?
    Ako môžem odinštalovať aplikáciu?
    Ako môžem zmeniť tapetu?
67 EN67 SK
Pomoc a podpora
Blahoželáme vám ku kúpe zariadenia značky ARCHOS!
Tento krátky návod vám poradí, ako používať vaše zariadenie správnym spôsobom.
Ak máte viac otázok k používaniu zariadenia, navštívte nás na nasledujúcich adresách:
twitter.com/archos
www.facebook.com/archos
Blog
https://blog.archos.com/
http://faq.archos.com/
www.archos.com, kliknite na položku Podpora > Popredajná podpora
www.archos.com, kliknite na položku Podpora > Súbory na prevzatie > Prehlásenie o
zhode
Keďže naše zariadenia sa často aktualizujú a vylepšujú, softvér vo vašom zariadení môže mať v
porovnaní s týmto krátkym návodom mierne odlišný vzhľad alebo upravené funkcie.
68
Warranty
INPUT: 5V 1.5A
Model: AC101AS3GV2
MADE IN PRC
ARCHOS SA. 12 rue Ampère 91430 Igny France
Access 101
3G
Obsah balenia
ARCHOS 101f Neon
Krátky návod
loader
Záručné, právne a
bezpečnostné upozornenia
USB kábel
Prístroj využíva Android 8.1 operačného systému. Výkon zariadenia môže byť zlepšená
aktualizácie. Skontrolujte ďalšiu položku menu, či je k dispozícii aktualizácia: Nastavenie>
Informácie o tablete> Aktualizácia.
69 ENSK
Popis zariadenia
zadná kamera
resetovať
vypínač
konektor pre slúchadlá
konektor microUSB
predný fotoaparát
rečník
mikrofón
Slot karty Micro SD
Tlačidlo Späť
7070
Začínáme
Úplné nabitie batérie
Nabíjací kábel pripojte k portu na zariadení a adaptér do elektrickej zásuvky.
Pred prvým použitím zariadenia nechajte batériu úplne nabiť.
Zapnutie
1. Zariadenie zapnete podržaním vypínača.
2. Nastavte zariadenie podľa uvedených pokynov: jazyk, WiFi, kopírovať dáta, vložiť meno,
nastaviť e-mail, ochrana telefónu, zobrazovanie upozornení, služby Google, aplikácoe tretích
strán.
POZN.: Niektoré kroky môžete preskočiť a nastaviť ich neskôr cez menu Nastavenia.
“Presun položky na domovskej obrazovke:
Dotknite sa položky a podržte na nej prst. Následne ju presuňte
na požadované miesto a prst uvoľnite.
Odstránenie položky z domovskej obrazovky:
Dotknite sa položky a podržte na nej prst. Následne ju presuňte
smerom k hornej časti obrazovky a pustite ju na ikonu “Odstrániť.
Odinštalovanie položky:
Na obrazovke so všetkými aplikáciami sa dotknite položky a podržte na nej prst. Následne ju
presuňte smerom k hornej časti obrazovky a pustite ju na ikonu kôš “Odinštalovať.
Vytvorenie priečinkov s aplikáciami:
Na domovskej obrazovke presuňte ikonu jednej aplikácie na druhú. Obe ikony sa zlúčia do
jedného priečinka.
Zmena tapety:
Na prázdnom mieste domovskej obrazovky podržte prst. Dotknite sa položky ”Tapety.
71
EN
71 SK
Tipy a rady
widgety:
Na prázdnom mieste domovskej obrazovky podržte prst. Dotknite sa položky “Widgety.
Zabezpečenie zariadenia:
1. Nastavte zámok kvôli ochrane súkromia. Choďte do menu Nastavenia a potom Zabezpečenie.
Zvoľte zámok obrazovky.
2. Správca zariadenia Andorid:
3. Pri strate zariadenia môžte použiť stránku správcu zariadenia Android (https://
4. www.google.com/android/devicemanager) pre zmazanie veškerého obsahu, uzamknutiu
zariadenia, lokalizácii či spusteniu zvonenia.
5. Naplánovať zapnutie/vypnutie:
6. Naplánujte zapnutie/vypnutie napríklad pre čas, kedy spíte.
72EN 72SK
Riešenie problémov
AK zariadenie nereaguje: Stlačte a podržte tlačítko zapnutie/vypnutie po dobu viac ako 10 skúnd.
Ak sa zariadenie nezapína:
1. Nabite zariadenie
2. Stlačte a podržte tlačítko zapnutie/vypnutie po dobu viac ako 10 sekúnd.
AK zariadenie funguje príliš pomaly: Zavrite veškeré aplikácie.
Príjem Wi-Fi je slabý: Skontrolujte, či sa nenachádzate príliš ďaleko od prístupového bodu Wi-Fi.
Zresetujte a znova nastavte parametre pripojenia.
Kontaktujte svojho poskytovateľa Wi-Fi pripojenia.
Ak zariadenie nefunguje správne: Uveďte zariadenie do továrenských nastavení. Choďte do
menu Nastavenia - Zálohovanie a obnovenie dát - Obnovenie továrenských dát. Ak nemáte z
nejakého dôvodu prístup do Nastavení, pozrite sa na často kladené dotazy ohľadom informácii o
inom postupe obnovy továrenských nastavení.
Viac odpovedí na technické otázky nájdete na stránke faq.archos.com.
/