WIFI ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Ktoré Wi-Fi protokoly sú podporované?
Nainštalovaný Wi-Fi adaptér podporuje Wi-Fi b/g/n pre európske krajiny.
Ktoré nastavenia vsoftvéri routera je potrebné kongurovať?
Sú potrebné nasledovné nastavenia routera: pásmo 2,4 GHz, Wi-Fi b/g/n,
DHCP aNAT aktivované.
Ktorá verzia WPS je podporovaná?
WPS 2.0 alebo vyššia. Pozrite si dokumentáciu routera.
Sú nejaké rozdiely medzi používaním smartfónu (alebo tabletu)
soperačným systémom Android alebo iOS?
Môžete používať operačný systém, ktorý chcete, rozdiel vtom nie je.
Môžem namiesto routera používať mobilný 3G tethering?
Áno, ale cloudové služby sú určené pre trvalo pripojené zariadenia.
Ako môžem skontrolovať, či moje domáce pripojenie na internet
funguje aWi-Fi je povolené?
Môžete vyhľadať svoju sieť na smart zariadení. Predtým, než to skúsite,
vypnite iné dátové pripojenia..
Ako môžem skontrolovať, či je spotrebič pripojený na moju domácu
bezdrôtovú sieť?
Otvorte si konguráciu routera (pozri návod krouteru) askontrolujte, či
je MAC adresa spotrebiča uvedená na stránke bezdrôtovo pripojených
zariadení.
Kde nájdem MAC adresu spotrebiča?
Na skle je nálepka, kde je uvedené SAID aMAC adresa.
MAC adresu tvorí kombinácia číslic apísmen, ktorá sa začína “88:e7“.
Ako môžem skontrolovať, či je bezdrôtová funkcia spotrebiča
povolená?
Pomocou smart zariadenia aaplikácie 6
th
Sense Live skontrolujte, či je
sieť spotrebiča viditeľná apripojená ku cloudu.
Môže niečo zabraňovať tomu, aby sa signál dostal kspotrebiču?
Skontrolujte, či pripojené spotrebiče nezaberajú celú dostupnú šírku
pásma.
Presvedčte sa, či vaše zariadenia s povolenou Wi-Fi neprekračujú
maximálny počet, ktorý povoľuje router.
Ako ďaleko by mal byť router od spotrebiča?
Za normálnych okolností je Wi-Fi signál dostatočne silný na pokrytie
niekoľkých miestností, ale veľmi to závisí od materiálu, z ktorého sú
postavené steny. Silu signálu môžete skontrolovať tak, že položíte svoje
smart zariadenie vedľa spotrebiča.
Čo môžem urobiť, ak moje bezdrôtové pripojenie nedosahuje po
spotrebič?
Môžete použiť špeciálne zariadenia na rozšírenie pokrytia domácej Wi-Fi,
ako sú prístupové body, Wi-Fi opakovače apower line adaptéry (nedodávajú
sa so spotrebičom).
Ako môžem zistiť názov aheslo mojej bezdrôtovej siete?
Pozrite si dokumentáciu routera. Na routeri je zvyčajne nálepka
s informáciami, ktoré potrebujete, aby ste sa dostali na stránku
nastavenia zariadenia pomocou pripojeného zariadenia.
Čo môžem urobiť, ak môj router využíva Wi-Fi kanál zo susedstva?
Nastavte na pevno router, aby používal váš domáci Wi-Fi kanál.
RIEŠENIE PROBLÉMOV
• Skontrolujte, či nedošlo k prerušeniu dodávky elektriny.
• Ak varnú dosku po použití nedokážete vypnúť, odpojte ju od
elektrickej siete.
• Ak sa po zapnutí varnej dosky na displeji zobrazia alfanumerické
kódy, postupujte podľa pokynov v tabuľke.
Upozornenie: Prítomnosť vody, tekutina vykypená z hrncov alebo
akýkoľvek predmet položený na ovládačoch môžu spôsobiť náhodnú
aktiváciu alebo deaktiváciu zablokovania ovládacieho panelu.
KÓD NA DISPLEJI OPIS MOŽNÉ PRÍČINY RIEŠENIE
F0E1
Je zistená varná nádoba, ale nie je
kompatibilná s požadovanou operáciou.
Varná nádoba nie je dobre postavená na
varnej zóne alebo nie je kompatibilná s
jednou alebo viacerými varnými zónami.
Dva razy stlačte tlačidlo On/O (Zapnuté/
Vypnuté), čím odstránite kód F0E1 a obnovíte
funkčnosť varnej zóny. Potom skúste použiť
varnú nádobu na inej varnej zóne alebo
použite inú nádobu.
F0E7
Nesprávne pripojený napájací kábel. Pripojenie zdroja napätia nie je
presne také, ako je uvedené v odseku
“ZAPOJENIE DO ELEKTRICKEJ SIETE“.
Upravte pripojenie k zdroju podľa odseku
“ZAPOJENIE DO ELEKTRICKEJ SIETE“
F0EA
Oblasť s ovládacími prvkami sa vypne
následkom príliš vysokej teploty.
Vnútorná teplota elektronických častí je
príliš vysoká.
Počkajte, kým varná doska vychladne, až
potom ju znovu použite.
F0E2, F0E4, F0E6,
F0E8, F0EC, F1E1,
F6E1, F7E5, F7E6
Odpojte varnú dosku od elektrického napájania.
Niekoľko sekúnd počkajte a potom dosku znova pripojte na elektrické napájanie.
Ak problém pretrváva, zavolajte servisné stredisko a uveďte chybový kód zobrazený na displeji.
d E
[keď je varná doska
vypnutá]
Varná doska nezapína zohrievanie.
Funkcie sa nezapnú.
REŽIM DEMO je zapnutý.
Postupujte podľa pokynov v odseku “REŽIM
DEMO“.
LED Wi-Fi: svieti
(neprerušovane)
LED REM: bliká
pomaly
(1s zap./ 1s vyp.)
Varná doska nefunguje.
Tlačidlá nereagujú.
Prebieha aktualizácia softvéru (môže
to trvať dlhšie ako 1 hodinu).
Počkajte, kým sa aktualizácia dokončí, až
potom môžete varnú dosku znova používať.
napr.
:
Varná doska nedovoľuje aktivovať
špeciálnu funkciu.
Regulátor výkonu obmedzuje úrovne
výkonu podľa maximálnej hodnoty
nastavenej pre varnú dosku.
Pozri odsek “Nastavenie výkonu“.
napr.
[
Úroveň výkonu je nižšia
ako požadovaná
]
Varná doska automaticky nastaví
minimálnu úroveň výkonu, aby sa
varná zóna mohla používať.
Regulátor výkonu obmedzuje úrovne
výkonu podľa maximálnej hodnoty
nastavenej pre varnú dosku.
Pozri odsek “Nastavenie výkonu“.