POZNÁMKA: Funkcia resetovania počítača pomocou možnosti Resetovať a aktualizovať je podporovaná len na niektorých
systémoch. Zoznam systémov, ktoré podporujú túto funkciu, nájdete v rámci matice technickej podpory spoločnosti Dell pre aplikáciu
SupportAssist OS Recovery na lokalite Návody aplikácie SupportAssist pre domáce počítače .
Postup
1. Pripojte kľúč USB pre aplikáciu SupportAssist OS Recovery k počítaču, na ktorom chcete resetovať a aktualizovať operačný systém.
2. Zapnite (alebo reštartujte) počítač.
3. Stlačením tlačidla F12 otvorte ponuku na jednorazové zavedenie systému.
POZNÁMKA: Ak čakáte príliš dlho a zobrazí sa logo operačného systému, počkajte, kým sa zobrazí pracovná plocha systému
Windows, reštartujte počítač a skúste znovu.
Zobrazia sa dostupné možnosti zavedenia.
4. Pomocou klávesov so šípkami prejdite do ponuky Zavedenie systému.
5. Vyberte jednotku USB, na ktorej ste vytvorili kľúč USB pre aplikáciu SupportAssist OS Recovery.
Počítač zavedie systém z jednotky USB a zobrazí sa domovská stránka aplikácie SupportAssist OS Recovery.
6. Na domovskej stránke aplikácie SupportAssist OS Recovery na dlaždici RESETOVANIE kliknite na položku SPUSTIŤ
RESETOVANIE.
Zobrazia sa možnosti resetovania systému.
POZNÁMKA:
● Ak aplikácia SupportAssist OS Recovery nájde operačný systém nainštalovaný výrobcom, aktivujú sa možnosti Resetovať na
výrobné nastavenie a Resetovať a aktualizovať.
● Ak aplikácia SupportAssist OS Recovery nenájde operačný systém nainštalovaný výrobcom, aktivuje sa len možnosť
Resetovať a aktualizovať.
7. Vyberte možnosť Resetovať a aktualizovať a potom kliknite na položku ĎALEJ.
Zobrazuje sa možnosť preniesť nastavenia a údaje.
● Ak chcete preniesť svoje nastavenia a údaje do nového operačného systému vášho počítača, vyberte položku Áno, udeľujem
prístup a chcem preniesť moje nastavenia a údaje, vyberte položku Súhlasím s licenčnými podmienkami pre softvér
od spoločnosti Microsoft a s licenčnou zmluvu koncového používateľa so spoločnosťou Dell a potom kliknite na položku
ĎALEJ.
● Ak nechcete preniesť nastavenia a údaje, vyberte položku Nie, nechcem preniesť moje údaje a kliknite na položku ĎALEJ. Ak
vyberiete túto možnosť, preskočte krok 8.
8. Ak vyberiete možnosť preniesť nastavenia a údaje, zobrazí sa možnosť vybrať používateľský/-é účet/účty:
a. Zo zoznamu používateľských účtov vyberte účty, z ktorých chcete preniesť nastavenia a údaje.
b. Ak chcete nastaviť rovnaké heslo pre všetky účty, vyberte možnosť Nastaviť jedno heslo pre všetky účty a zadajte heslo.
c. Ak pre všetky účty chcete nastaviť rôzne heslá, zrušte začiarknutie možnosti Nastaviť jedno heslo pre všetky účty a zadajte
heslá pre každý účet.
POZNÁMKA:
Pre používateľské účty spoločnosti Microsoft nie je potrebné žiadne heslo. Po skončení procesu resetovania
sa môžete prihlásiť pomocou vášho hesla účtu Microsoft. Možnosť nastaviť heslo je dostupná len pre účty lokálnych
používateľov. Ak preskočíte krok nastavenia hesla, budete mať možnosť vytvoriť nové heslo po dokončení procesu
resetovania.
d. Predvolene sa prenesú všetky nastavenia a údaje zvolených účtov, ktoré sa nachádzajú na primárnej jednotke počítača. Ak
chcete preskočiť akékoľvek súbory alebo nastavenia, ktoré nechcete preniesť, na prispôsobenie kliknite na prepojenie Rozšírené
možnosti prenosu.
POZNÁMKA:
Údaje, ktoré sa nenachádzajú na primárnej jednotke počítača, nie je možné počas tohto procesu presúvať.
Ak vo svojom počítači máte viacero jednotiek a chcete zálohovať údaje, ktoré sa nachádzajú na týchto jednotkách, musíte
ich zálohovať samostatne na externom úložnom zariadení. Požadované údaje zálohujte podľa pokynov v časti Zálohovanie
súborov.
e. V časti Možnosti prenosu rozbaľte názov primárnej jednotky a skontrolujte zoznam súborov a nastavení, ktoré sú vybraté na
prenos. Predvolene je vybraté všetko na primárnej jednotke. Zrušte začiarknutie zaškrtávacieho políčka súborov alebo nastavení,
ktoré nechcete zálohovať, a potom kliknite na položku ULOŽIŤ.
f. Kliknite na položku ĎALEJ.
Začne sa proces zálohovania nastavení a údajov a jeho dokončenie môže trvať niekoľko minút v závislosti od veľkosti údajov. V
niektorých prípadoch, keď pevný disk má málo miesta, pri výzve na dokončenie procesu zálohovania vložte externú jednotku. Po
dokončení procesu zálohovania sa zobrazí správa. Kliknite na prepojenie Zobraziť zoznam zálohovaných súborov, aby ste si
skontrolovali zoznam súborov, ktoré boli zálohované počas tohto procesu.
Resetovanie a aktualizovanie počítača
19