18
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Otázka č. 1: Ako nájsť ovládač, ak sa CD stratí alebo poškodí?
A. Ovládač môžete nájsť a stiahnuť na adrese http://www.cudytech.com/download
Otázka 2: Čo mám robiť, ak počítač nemôže nájsť nový hardvér
A1. Skontrolujte, či je sieťový adaptér správne vložený do slotu PCI Express.
A2. Znovu vložte adaptér alebo skúste zmeniť iný slot PCI Express.
A3. Ak problém pretrváva, kontaktujte našu technickú podporu.
Záručné podmienky
Na nový výrobok zakúpený v predajnej sieti Alza.sk sa vzťahuje záruka 2 roky. V prípade
potreby opravy alebo iných služieb počas záručnej doby sa obráťte priamo na predajcu
výrobku, je potrebné predložiť originálny doklad o kúpe s dátumom nákupu.
Za rozpor so záručnými podmienkami, pre ktorý nemožno uznať uplatnenú
reklamáciu, sa považujú nasledujúce skutočnosti:
• Používanie výrobku na iný účel, než na aký je výrobok určený, alebo nedodržiavanie
pokynov na údržbu, prevádzku a servis výrobku.
• Poškodenie výrobku živelnou pohromou, zásahom neoprávnenej osoby alebo
mechanicky vinou kupujúceho (napr. pri preprave, čistení nevhodnými prostriedkami
atď.).
• Prirodzené opotrebovanie a starnutie spotrebného materiálu alebo komponentov
počas používania (napr. batérie atď.).
• Pôsobenie nepriaznivých vonkajších vplyvov, ako je slnečné žiarenie a iné žiarenie
alebo elektromagnetické polia, vniknutie tekutín, vniknutie predmetov, prepätie v
sieti, elektrostatické výbojové napätie (vrátane blesku), chybné napájacie alebo
vstupné napätie a nevhodná polarita tohto napätia, chemické procesy, ako sú
použité napájacie zdroje atď.
• Ak niekto vykonal úpravy, modifikácie, zmeny dizajnu alebo adaptáciu s cieľom
zmeniť alebo rozšíriť funkcie výrobku v porovnaní so zakúpeným dizajnom alebo
použitím neoriginálnych komponentov.