12 | Používateľská príručka k aplikácii Dell Display Manager
Ak aplikácia DDM nedokáže zistiť
podporovaný monitor Dell ani s ním
komunikovať, vyriešte problém podľa nasledujúcich postupov:
1. Skontrolujte, či je vide
o kábel správne pripojený k monitoru a počítaču.
Najmä konektory by mali byť pevne zapojené.
2. Skontrolujte
v ponuke na obrazovke, či je aktivovaná funkcia DDC/CI.
3. Zais
tite, aby ste mali správny a najnovší ovládač obrazovky od dodávateľa
grafickej karty (Intel, AMD, NVIDIA atď.). Ovládač obrazovky často
spôsobuje nefunkčnosť aplikácie DDM.
4. O
dstráňte všetky rozširujúce stanice alebo predlžovacie káble a prevodníky
medzi monitorom a portom grafickej karty. Niektoré lacné predlžovačky,
rozbočovače alebo prevodníky nemusia správne podporovať funkciu
DDC/CI a môžu spôsobovať nefunkčnosť aplikácie DDM. Aktualizujte
ovládač takéhoto zariadenia, ak je k dispozícii najnovšia verzia.
5. Rešt
artujte systém.
Aplikácia DDM nemusí fungovať s
dole uvedenými monitormi:
• Modely monitorov Dell staršie než z roku 2013 a rad D monitorov Dell.
Ďalši
e informácie nájdete na webových stránkach podpory spoločnosti Dell
• Herné monitory využívajúce technológiu G-syn
c od NVIDIA
• Virtuálne a bezdrôtové obrazovky ne
podporujú funkciu DDC/CI
• Niektoré staršie modely monitorov s konektorom DP 1.2, pri ktorých bude
možno potr
ebné pomocou ponuky na obrazovke deaktivovať rozhranie
MST/DP 1.2
Ak je počítač
pripojený k internetu, objaví sa výzva s hlásením, ak bude k
dispozícii novšia verzia aplikácie DDM. Odporúča sa prevziať a nainštalovať
najnovšiu aplikáciu DDM.
Novú verziu môžete overiť aj k
liknutím pravým tlačidlom myši na ikonu aplikácie
DDM za súčasného stláčania klávesu „Shift“.