Odstraňovanie porúch | 13
Odstraňovanie porúch
Ak DDM nefunguje vo vašom monitore, DDM zobrazí ikonu na paneli oznámení nižšie.
Kliknite na túto ikonu a DDM zobrazí podrobnejšiu chybovú správu.
Upozorňujeme, že DDM funguje v monitoroch značky Dell. Ak používate monitory od
iných výrobcov, DDM ich nepodporuje.
Ak DDM nemôže zistiť a/alebo komunikovať s podporovaným monitorom značky Dell,
problém odstráňte vykonaním nižších krokov:
1. Uistite sa, že video kábel je pevne pripojený k monitoru a počítaču, obzvlášť
konektory musia byť pevne zasunuté do svojej polohy.
2. V ponuke OSD skontrolujte, či je zapnutý kanál DDC/CI.
3. Uistite sa, že používate najnovší ovládač displeja od dodávateľa grafickej karty
(Intel, AMD, NVidia, atď.). Ovládač displeja často zapríčiňuje zlyhanie DDM.
4. Odstráňte všetky dokovacie stanice alebo predlžovacie káble alebo konvertory
pripojené k monitoru a portu grafickej karty. Niektoré lacné predlžovacie káble,
rozbočovače alebo konvertory nemusia správne podporovať DDC/CI a DMM
môže zlyhať. Ak je k dispozícii najnovšia verzia, aktualizujte si ovládač takéhoto
zariadenia.
5. Reštartujte systém.
DDM nemusí fungovať v nižšie uvedených monitoroch:
• Modely monitorov Dell vyrobené pred rokom 2013 a monitory Dell série D. Viac
informácií nájdete na webovej stránke technickej podpory produktov Dell.
• Hracie monitory, v ktorých sa používa technológia Nvidia na báze G-sync.
• Virtuálne a bezdrôtové displeje nepodporujú DDC/CI.
• V niektorých predchádzajúcich modeloch monitorov DP 1.2 môže byť potrebné
vypnúť MST/DP 1.2 v ponuke monitora OSD.