Pečiatka a podpis
Predajca
Záznam o vykonanom servisnom zákroku
Číslo reklamačného
protokolu
Dna 1.1.2014 vstúpil do platnosti zákon c. 89/2012 Zb. Firma XTline s.r.o. v súlade s týmto zákonom
poskytuje na Vami zakúpený výrobok zodpovednost za vady po dobu 24 mesiacov od zakúpenia tovaru
(u právnických osob 12 mes.). Reklamácie budú posúdené naším reklamacným oddelením (pozri
nižšie) a uzvávané bezplatne opraví servis firmy XTline s.r.o.
Miestom pre uplatnenie reklamácie je predajca, u ktorého bol tovar zakúpený. Reklamácia, vrátane
odstánenia vady, musí byt vybyvená bez zbytocného odkladu, najneskor do 30 dní odo dna uplatnenia
reklamácie, pokial sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú na dlhšej lehote. Kupujúci može uplatnit
reklamáciu osobne alebo zasláním tovaru na reklmáciu prepravnou službou na vlastné náklady, v
bezpecnom balení. Zásielka musí obsahovat reklamovaný výrobok, predajné dokumenty, podrobný
popis závady a kontaktné údaje (spiatocná adresa, telefón).
Vady , ktoré možno odstránit , budú opravené v zákonnej lehote 30 dní ( dobu môžu po vzájomnej
dohode predlžit ) .
Po prejavení skrytej vady materiálu do 6 mesiacov od dátumu predaja , ktorá sa nedá odstránit bude
výrobok
vymenený za nový ( vady , ktoré existovali pri prevzatí tovaru ,
nie vzniknuté nesprávnym používaním alebo opotrebovaním ) . Na neodstránitelné vady a
vady , ktoré si je kupujúci schopný opravit sám môžu po vzájomnej dohode uplatnit primeraná zlava z
kúpnej ceny
Nárok na reklamáciu zaniká, ak :
- Výrobok nebol používaný a udržiavaný podla návodu na obsluhu
- Výrobok bol používaný v iných podmienkach alebo na iné úcely, než na ktoré je urcený
- K poškodeniu výrobku alebo k nadmernému opotrebeniu vinou nedostatocnej údržby ,
alebo používaním nevhodných alebo nekvalitných mazív apod
- Škody vznikli pôsobením vonkajších mechanických , teplotných ci chemických vplyvov - Chyby boli
spôsobené nevhodným skladovaním , ci manipulácio s výrobkom
- Výrobok bol použitý nad rámec prípustného zataženia